سعدنى يارب

الاثنين، ٤ مايو ٢٠٠٩
Posted by mahmoud

مش عارف ابداء ازاى مع نفسى او منين

بس اان مبقتش عارف اان عايش ليه

علشان ابقى كدة ولا علشان ايه

نفسى بجد ان ربنا يستجيب لدعوتى

والله من قلبى مش مجرد كلمتين وخلاص

اختبارك طول اوى يارب ليا اوى

بقيت حاسس انى تقيل اوى على الكل

حتى الكلام بقى تقيل

معملتش ذمب كبير اوى علشان اتحاسب عليه كدة وانت اعلم باللى فى القلوب

بصلى وبسجدلك ياربى وبجد فى خشوع وحفظت كلامك ومشيت على سنة رسولك

انا انسان خلقتنى بغلط مش معصوم من غلط

بس هو ايه غلطى انى عاوز ابقى كويس واسعد الانسانه اللى بحبها

مش عارف اتكلم اقول ايه

انا تعبان فعلا مش بقول كلام وخلاص جوايا نار وكسور كتير اوى

بتكلم واقول اللى فيا ومش كله لان فى كلام مقدرش اقوله

وللئسف ان محمدش بيسمعنى حتى اقرب الناس ليا

لو حيوان كلب فى الشارع وطفل ضربه الناس هتقول عيب حرام

هيشفقو على الكلب

انما انا يرتنى حصلته مكنتش متخيل انى تقيل اوى كدة على الدنيا

وانا عايش بيحصل كدة لو مت مفتكرش ان حتى ممكن حد يقراللى الفتحه على روحى

قلولى النهردة انا جمب المستشفى قلولى انزل روح هتلنا حاجات من الصيدليه

نزلت قلت افوت اشوف حبيبتى اللى مليش فعلا غيرها يمكن فتحه اكلمها تريحنى بكلمة تقلى انا جمبك مش هسيبك مهما حصل

جمبك لانى بحبك ومليش غيرك وعارفة انك هتعوضنى

كان نفسى اكلمها اوى اوى

ملقتش غير دموعى هى اللى قدامى وبتكتب دلوقتى

طبعا بالنسبة لئ حد ده مجرد كلام

بس لو حد يحس الكلام ده هيعرف ان دى نار جهنم فيا

نار بجد نار بتحرقنى كل يوم

والله والله والله وربنا الدنيا والكون وكل حاجة انا معملتش فى حد غلط

كنت صادق مع نفسى وهى حبيبتى ومع الناس

بجرى على اد ما اقدر انى اسعد اللى حوليا

بدون مقابل مش عاوز حاجة انا خلاص معايا كل حاجة بحبيبتى

بس النيجة قسيه ااااااااااااااااااااااااااوى

انى تقيل اوى على الكل تقيل لدرجة ان الكلمه منى مبقاش فى حد مستحملها

ارجوك واثتغيش يارب ارحمنى وسعدنى فى الدنيا دى

يارب لو موتى راحه خدنى عندك خدنى

ولو مش معادى دلوقتى سعدنى اعوض الانسانة اللى بحبها ومليش غيرها يارب

سعدنى اسعدها

يارب سعدنى يااااارب ارجوك واتوسل الليك سعدنى

مليش غيرها فى الدنيا دى من غيرها انا مليش وجود فى اى حاجة

انت اعلم من اى بشر واى حد باللى فى قلبى واللى بعمله

سعدنى يارب

0 التعليقات:

إرسال تعليق